Klar

Nu är jag klar för skolan, dock är det 40 min tills jag cyklar iväg så får väl hitta på något haha. 
 
Idag ska Magic få en välförtjänt vila, dock ska jag gå med henne. Magic är så skum för den här veckan har ju varit värsta hårdveckan, med klättring, intervaller och kluriga banor. Men tro ändå att Magic var ÄNNU piggare igår än hon varit på hela veckan.. 
 
Ja, min ponny är skum, hon har energi som räcker åt hela Kina. När blir denna ponnyn trött? 
 
Som på Öland, för varje dag (vi var där nere 4 dagar) blev hon piggare och piggare bara, så sista dagen, räseeerponny hade jag. 
 
Är man taggad på finalen i Div 2 eller? NU TAR VI DOM TJEJER!

Kommentarer
Postat av: Felicia

Det gör vi!<3

2012-09-07 @ 07:38:14
URL: http://ryttarglitter.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0