Laghoppningar

Jag har varit med i mängd laghoppningar och alltid lika kul varje gång, världens roligaste!
Första året jag var med var 2009. 
 
Tävlade för Karlstad RK. 
 
Div III 2009

Hade Sarja då, vi placerade oss i varje omgång och slutade 2:a i finalen. Stolt lag ;)
 
Div II 2009

Det gick riktigt bra här också och placerade oss i omgång 2 och slutade 3:a i finalen som gick på hemmaplan :)
 
Div I 2010

Var med bara första omgången då Sarja blev halt och vår historia slutade... 
Gick inte alls bra för laget. 
 
Div II 2010

Hade Magic nu och det gick sådär för laget, eller jo andra (tror jag) omgången vann vi men i finalen blev vi första utan placering ://
Världens underbaraste bild <3
 
Året efter var jag med i Rudskogens RF. 
 
Div I 2011

Gick inte alls bra för laget hehe. Var med bara första gången.
 

Nu bytte jag klubb till Arvika 2012. 
 

Div II 2012

Grymmast är vi, vi vann båda omgångarna, nu är det bara finalen kvar, det återstår och se ;)
 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0