Lyx vs Budget :)

                                   
Budget  525:- (bara fram)                                                            Lyx  1349:-  (bara fram)
Elite bakskydd från Lamicell                   
425 :-                                                                                       1199:-
 
Skilje ganska mycket i pris på dessa men jag älskar veredusskydden :) Jag har veredus skydden och har dom BARA på träning och tävling. Jag tycker att dom är superbra och värt pengarna. Fick själv köpa dom och jag kunde ha köpt en par billigare men jag ville ha dom! Veredus skydden finns Här! och Här! och Lamicellskydden finns Här! och Här!
Vilka tycker ni är bäst? Budget vs Lyx?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0