Mina borstar

Här är mina borstar :
Dessa är BARA dom jag använder dagligen / mest, hovkratsar går jag inte igenom då det kanske inte är lika intressant. Har mer borstar men tog bara dessa jag använder dagligen / mest.
 
Från vänster.... :
 
Borste från Borstiq, köpte den på Hööks. Älskar den verkligen sjukt mycket, använder den typ hela tiden. 
 
Rotborste som jag köpte på Till Häst i Örebro. Den är jättebra som borstar bort lera och den är jätteskön att hålla i!
 
Man/Svans borste från Borstiq, köpte den på Hööks och jag tror alla vet om att den är väldigt bra osv. ;)
 
Ännu en Borstiq borste (älskar borstarna därifrån) och den är gjord av tagel, jättebra till huvudet och som "putsborste". 
 
Från vänster... :
 
"Putshandske" tror jag det var, är inte säker. Den är iaf köpt på Hööks (vet dock inte säkert där med haha) och har den ibland, förstår inte vad den går ut på :P
 
Mankborste från Equality Line (tror jag?) köpte den på Mauds Sadelmakeri och har använt denna massor. Bra grepp och den är lagom hård, liksom en "mellanborste" som jag kallar det, inte för hård, inte för mjuk. 
 
Huvudborste från Horse Saver (?), köpte den på Mauds sadelmakeri, den är jättebra att ha till huvudet. :)
 
Ryktborste från Borstiq, köpt på Hööks. Finns en som är större också men tog den "minsta". Den är jättebra den med.
 
Ryktskrapa, köpt på Mauds Sadelmakeri. Inget fan av plastryktskrapor så den är väl sådär.
Och här är mina alla Magic Brush borstar <3
(Dock är den gula inte med)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0