Myyyys

Har ätit precis egengjord pizza, muuums. Gör ingenting att det är söndag idag, skolan är helt okej ändå haha. Är inte lika skoltrött längre. Om man tänker efter är det inte så hemskt. 
 
Skrittade Magic idag barbacka, vi körde på rosa style. Fick låna min lillasysters schabrak ;) 
Nu ska jag njuta det sista av söndagen, fixa lite tidsinställda och sen sova. Bäst statistik idag + kommentarer, love you!
 
Filmen från igår kommer nog imorgon. Dock vågar jag inte visa filmen för LB:n grunden för SÅ mycket skäms jag för den... Omhoppningen kan jag nog visa iaf. 

Kommentarer
Postat av: elsa

Provred du någon d-ponny igår? :)

2012-09-03 @ 07:06:04
URL: http://elsanordlind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0