New in!

Denna tröja ifrån JH colletion (hööks) Tycker att det är jättefin och (som man inte ser på bilden) så har den lappar för armbågarna, och jag verkligen ÄLSKAR det! vet inte varför men jag gillar det :)
 
En vändbar väst från Mountain Horse (hittade ingen bild :() marinblå på ena sidan och grå/silver på andra! den marinblåa sidan var lite glansig (som många hv polo västar är) vilket jag tycker är jättefint! MEN... det ser ut som jag vet inte vad på mig. Men jag provade den.... och...... den var faktist riktigt fin på! Tycker jättemycket om den och den är jätteskön!
 
En röd huvtröja (dock utan huva, haha) och på vänster armen står det HORSE och på bröstet står det SWE och så är det 3 kronor. Tyckte att det var jättefin den oxå! och superskön. Fanns ingen bild på den men ska se om jag kan ta några egna kort!
 
En vit usa tröja som var jättefin! ska ta en egen bild på den oxå :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0