Resultaten från idag

Lite blandade resultat idag. Både bra o dåliga. Alla kan misslyckas, alla kan vinna, alla kan göra det o det. Det är lika för alla. Det är lika för alla på tävling, alla får samma förutsättningar. Alla rider på samma underlag i samma värme. 
 
Men jag har en häst som är otroligt känslig. Kan komma på en MASSA anledningar varför det gick som det gick i LA:n.
 
1. Hon var kissnödig. 2: Underlaget var tungt. 3. En av de svåraste banorna jag hoppat någonsin. 4. Nervös som in i sjutton. 5. Värmen. 6. Hon var trött i benen och allt, eftersom jag hade exakt 20 min på mig att hoppa av Magic, slänga av grejerna, veterniärbesikta, slänga på alla grejer, upp igen och gå banan. Stressigt. Ja.
 
Sen på framhoppningen valde jag inte att hoppa något på oxern som stod i vänstervarv. Nej, hon kändes verkligen inte bra. Jag red som en kratta, jag SKÄMS hur jag sitter på henne. Usch och fy, vill inte ens visa filmen från LB:n. LA:n kan ni glömma.. 
 
Ibland fattar jag att ödet vill något med mig, jag säger gång på gång, jag ska INTE låta henne sura ihop genom att dra, men så fort jag kommer in på banan, då är det som allt är bortblåst. Vårat självförtroende är på noll. Extremt -0, orkar inte kämpa mer för att få den där dumma sista nollan. Jag vet inte vad jag ska göra. Till nästa tävling (troligvis DM, efteranmäler mig, ville se hur det gick idag) så ska jag byta bett. Jag tror pelhamet blir för starkt för henne just nu och därför det blir av och på hela tiden. 
 
Jag SKÄMS, skäms för mina ritter idag. 
 
Men ändå fortsätter jag kämpa, ingen aning varför. Hon vill, men JAG JAG JAG JAG dumma jag ställer till med det. Jag kunde påverkat henne mer än vad jag gjorde idag. 
 
Så, nu har jag skrivit av mig snabbt. Orkar inte åka hem från en tävling besviken igen.  
Fall seven times, stand up eight. 
 
Jaja, VILL NI HÖRA DOM GLADA NYHETERNA?? Det har faktiskt inte BARA gått dåligt idag, nej första klassen (LB) lag, då gick det bäst. Extremt svår bana med maxade hinder och kluriga linjer. För att vara LB?
 
Hon petade SISTA hindret i grunden, surt var det, förutom att jag red som en kratta var hon väldigt snäll och hoppade ändå. <3  Vi kom till omhoppning, grymma tjejer. Sen i omhoppningen nollade jag! De höjde inte så mycket, tror jag inte iaf, för märkte inte av det. 
 
ARVIKA RK, REMEMBER THE CLUB, we are best girls <3
 
Men om ni vill se från LB:n, grunden och sen omhoppningen kräver jag MINST 7 kommentarer från olika personer. Skäms över den rundan så ni får övertyga om ni verkligen vill se den.. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Louise

Film :)

2012-09-01 @ 21:28:20
Postat av: Liza

FILM :D

2012-09-01 @ 21:34:40
URL: http://ebbaochliza.blogg.se
Postat av: Johanna

Film :)

2012-09-01 @ 21:35:25
Postat av: Elin

Usch, det lät inge vidare, men kämpa på!

Jag vill se film :D

2012-09-01 @ 22:21:51
URL: http://dalipower.bloggplatsen.se
Postat av: Anonym

film:)

2012-09-01 @ 22:36:58
Postat av: sofie

jag vill se filmen och Grattis:)!!!

2012-09-01 @ 22:37:56
Postat av: Vilma

Film!;)

2012-09-01 @ 23:26:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0