Resultaten

En mening.... MIN PONNY ÄR BÄST ♥♥
 
 
LC+5

Hon var superfin på framhoppningen, hoppade bra och lugnt. Inne på banan travade jag runt en stund medans de höjde och sen galopperade jag på en volt innan de gav mig startsignal. Hela grunden kändes fin, dock fick vi ett omtramp på 7:an (sista i fas 1). Vi blev nolla i grunden, men i omhoppningen mot sista hindret fick jag värsta blackouten så fick lägga en volt och komma igen. Usch var så himla sur på mig efteråt, Magic var hur duktig som helst men jag ska alltid klanta till det... 
 
LB

Taggade om och på framhoppningen kändes hon mycket mycket piggare. Det var en A1:a och startade först, var enda C-ponnyn. Det var nio hinder (10 språng med kombinationen).  
 
Denna gången var jag riktigt taggad och Magic med. 2:an till 3:an kändes suuuuper. Hon kom exakt rätt och hoppade så fint. Resten av banan gick riktigt bra också, dock ett väldigt stort omtramp på 5:an. Vi blev nolla!
 
I omhoppningen hade jag bestämt att jag skulle vinna haha. Satsade och ja.. vi VANN! Med 5 sek från en D-ponny :DD Bästa Magic <3
 
 
 
Film kommer snart, nu ska jag fixa gooooood smoothie och poppa pocorn. :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0