Tävlingen idag ;)

L:B
 

Det gick SKIT! Hon var superpigg och taggad till tusen. Hon var het och jag orkade verkligen inte hålla henne. Hon bara sprang och sprang typ. Jag fick knappt stopp på henne. För mig har det varit att jag måste rida FRAM FRAM FRAM!!!! NU måste jag rida "TILLBAX TILLBAX TILLBAX". Alltså jag måste hålla in henne hela tiden men ändå inte bli kvar med handen. Hon sprang på sidan 11 i omhoppningen så jag la en volt och red på igen, en liten volt så att hon saktade ner lite. Men jag hade ändå näst snabbast tid i omhoppningen mot c-ponnyerna! Det fattar jag inte riktigt för sån liten volt la jag inte, haha.skildes en halv sekund eller något sånt där tror jag. 
men jag är inte alls nöjd!
 
L:A
 

Hon var lika pigg där men hon gjorde stora fina språng. Hon stannade en gång på trean, då blev det sådär att hon bara sprang iväg. Hon kan ju inte hoppa i hur hög fart som helst. Sen hoppade hon 4, 5, 6, 7, 8, 9a, 9b och sen blev stopp på ALLRA SISTA HINDRET!!!!! och vi var ute..... gick lite fort och så kollade hon ut, asså ut mot staketet, hon var utått stäld. Jag ska väl vara nöjd men det är jag inte riktig. Hon kunde ha hoppat sista hindret så hade jag vart supernöjd!!!! :D men nej... men jag taggar om till nästa tävling ist, som nog blir nuntorp!
 
 
När jag kom hem..... gjorde jag iordning Silka, borstade, hade på kyllera mm. Sen gick jag ut i paddocken och tränade banan med Poseidon! Det gick superbra :DDD går han så på finalen, då ni! Nåt bra har hänt idag iaf :D Jag börjar bli riktig nervös inför finalen nu....
 
MINST 7 KOMMENTARER OM NI SKA HA FILM!!!!!!!
 

Nu ska jag göra outfits, har ju fått så bra tips från er, tack :D <3
 

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag vill allt ha film!! :)

2012-09-23 @ 21:17:46
URL: http://Ponniebruden.blogg.se
Postat av: Amanda

film!!!

2012-09-24 @ 09:54:09
Postat av: Liza

FILM! :D

2012-09-24 @ 16:04:52
URL: http://ebbaochliza.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0