Tävlings resultat!

Hej! sorry för att jag inte bloggade igår.... men här kommer lite resultat från igår ;)
 
L:B (Laget)
 
Hon kändes väldigt fin på framhoppningen, dock gick hon inte riktigt fram ibörjan men det gick bättre sen :) Gjorde många volter och ökade och minskade tempot. Jag startade ju såklart först, som jag ALLTID gör i L:B, redan då kändes jag att det var väldigt tungt på banan. Väl inne på banan var hon jättefin och vi fick till en nolla!
 
Vi gick till omhoppning.... Då var det hinder nr. 1, 2, 3, 5, 6, 7. Många hinder för att vara en omhoppning men aja :) 3:an var en kombination, 3a, 3b, där rev vi 3b. Jag fick verkligen inte stopp på henne! Hon blev skitstark så hon kom väldigt nära, därför rev hon. Men det gick bra ändå!
 
VI VANN!!!!  Arvika tjejer, we are the best girls in the world!!!!!! Vunnit 2 av 2 gånger! Gud va bra vi är :DD
Lite stor bild kanske?
Aja, en mindre kommer!
 
 
 
L:An (debut)

Det började redan på framhoppningen... hon stannade och stannade och stannade. Kändes såååå dåligt att gå in på banan efter det. Mitt självförtroende var på 0 och visste att vi inte skulle klara ett enda hinder!
Hon stannade på ettan och sen hoppade hon 1 2 3 och stopp på fyran. JAG tyckte att det var riktigt svår bana och det var så som sagt tungt. Men det är ju faktist lika för alla.
Det var inte dom bästa förutsättningarna men nu är det gjort i allafall! 
 
Om jag ska tänka positivt..... så stannade vi iallafall inte ut oss på ettan! Så det kunde gått dåligare!
 
 
 
Filipstad är inge bra! För oss. Det är inte själva filipstad men den här tiden på året är Silka brunstig :/ Det var hon förra gången jag var där oxå. Då blir hon svår att rida och sur... :P
 
Nöjd... Jag är faktist väldigt nöjd ändå men nästa L:A kommer det gå bättre ska jag se till!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0