Träningen igår med Silka!

Godmorgon! Har varit och sätt på täcken på hästarna nu och kom precis hem :) 
Träningen igår gick toppen! Började med att rida volter, en på varje långsida och sedan på kortsidorna oxå! Skulle göra en volt inne i kombination om ni förstår hur jag menar! Det blev väldigt tajt men det gick bra. Sedan räknade jag lite galoppsprång osv osv. Efter det hoppade jag på volt, i trav och galopp, räcke, oxer. Det gick oxå jättebra! Sen hoppade jag lite linjer och kombination och "sätte" ihop dom till en bana! Det gick oxå bra. Låg på 90-100cm! Såg att Alexandra hade lagt ut några kort, tack!
 
Jättenöjd med träningen och idag blir det träning med Poseidon för Johanna ;)
min lilla gris, kollar man nära är hon alldeles grisrosa xDDD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0