Varför bloggar jag?

Ja, varför bloggar jag?
Är det för att vara bäst, störst, vackrast eller bara en hobby?
 
För mig så är det mest en rolig grej liksom, en öppen dagbok. Som jag kan gå in och läsa gamla inlägg. Hur tänkte jag då, hur såg jag ut då, osv. 
 
Såklart vill man komma upp till toppen, få lite fler läsare. MEN alla kan inte komma dit, det är ytterst få som går hela vägen upp till toppen bland Sveriges största bloggar. 
 

Jag skulle inte vilja vara som Nellie, eller Linn Olsson, eller vilken annan storbloggare. Jag vill vara mig själv, Alexandra och jag skulle inte klara av den pressen som dom har. Dock hade det varit lagom med typ runt 3000 läsare ;)
 
Mitt mål med bloggningen är att skriva så många BRA inlägg, inte bomba med godmorgon eller nu ska jag till stallet-inlägg eller mobilbloggning. Nej, jag vill skriva BRA inlägg som folk höjer ögonbrynen lite när de läser. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0